wtorek, 25 czerwca 2013

"Anielski Ogień"






Autor : Courtney Allison Moulton

Tytuł oryginału : Angelfire

Opis : "Najpierw pojawiają się koszmary. Każdej nocy Ellie dręczą przerażające sny o monstrualnych potworach, które polują i ją zabijają. Potem przychodzą wspomnienia. Kiedy Ellie spotyka Willa, odnosi wrażenie, że coś sobie przypomina, lecz nie potrafi tego określić. Will troszczy się o nią, jest romantyczny, ale to coś więcej, ona czuje, że jej dusza zna go od wieków. W dniu siedemnastych urodzin Will budzi w Ellie jej moc. Uświadamia jej, kim tak naprawdę jest i jaką rolę odgrywa w odwiecznej wojnie dobra ze złem. To ona musi polować. Jej zadaniem jest walka z kosiarzami, potwornymi istotami, które pożerają ludzkie ciała i dusze. Ellie jest dzielną wojowniczką, lecz by przetrwać niebezpieczną walkę aniłów z upadłymi, musi poznać prawdę o swoich poprzednich wcieleniach, tajemnice, które mogą okazać się zbyt strasznie, by je unieść."

Ocena : 1 , 2 , 3 ,  4 ,  5 ,  6 , 7 , 8 , 9 , 10

Opinia : Czytając tę książkę, nie mogłam się od niej oderwać. Trzyma w napięciu. Dużo akcji, walk, które sprawiają, że chce się wiedzieć co będzie dalej. Sam pomysł na książkę, według mnie, świetny. Preliator walczący z kosiarzami, wątek Starożytnego Enshiego. Osobiście uwielbiam takie książki, nie wiem jak z innymi gustami, ale uważam, że każdego w jakimś stopniu zaciekawi. Jest to w pewnym stopniu straszna, lecz miejscami romantyczna historia. Co by tu dodać, książkę mocno polecam.

4 komentarze:

  1. Hej widzę,że pasję mamy podobną :D
    http://rec-ks.blogspot.com/ zapraszam do mnie
    [Madeaa]

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki nie czytałam, ale chętnie bym to zrobiła. Mam ją na oku od długiego czasu i muszę rozejrzeć się za nią w bibliotece. :)
    Jeżeli mogę Ci coś doradzić, to proponowałabym zmienić kolor czcionki, bo ten biały jest praktycznie nieczytelny, naprawdę muszę namrużyć oczy, żeby mi się literki nie zlewały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę ;) Czcionka zmieniona na czarną ;P

      Usuń
  3. Też lubię czytać książki :). Podoba mi się pomysł na tego bloga. Mam nadzieję, że opiszesz więcej tak dobrych książek. Pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń